Sidor

2009-01-07

Diverse

Jag ska uppdatera bloggen lite mer framöver, jag har varit lite upptagen ett tag. Båda mina systrar har varit på besök, så jag har inte riktigt haft tid.

Jag läste nyligen ut The Golem's Eye av Jonathan Stroud, men det är del två i en trilogi, så jag skriver mer när jag är klar med sista delen.

Mina tankar inför 2009 är att jag inte ska köpa så många böcker, läsa mer fantasy samt skriva lite oftare på bloggen. Jag borde dessutom läsa lite fler bokbloggar, just nu läser jag bara de jag länkar till. Det handlar inte om ovilja, det är ren lathet. Kom gärna med tips!

Jag vet inte hur många läsare jag har och hur intresserade ni är, ge er gärna tillkänna!

2 kommentarer:

Martina sa...

Kolla i min blogroll för bokbloggar, där finns det en massa bra - Calliope books, Bokhora, Lyrans noblesser, Läser och funderar m.fl.

Olivia sa...

Tack för tipsen. Bokhora gillar jag inte men de andra ska jag kolla in.