Sidor

2009-05-23

Fyndat

Jag var uppe tidigt idag för att gå på loppis och köpa ett litet set med salt- & pepparkar i form av tre vansinnigt skrattande kaniner från västtyskland. Lite sprucken var den, och jag är antagligen den enda som gillar den, men jag är nöjd med köpet. Som en bonus köpte jag följande böcker för sammanlagt 35 kr:

Carlos Ruiz Zafón - Vindens skugga
Richard Dawkins - Illusionen om gud
Potatis på 100 sätt
Anna Bergenström - Annas medelhavsmat
Anna Bergenström - Annas mat

De tre kokböckerna innebär att jag nu har sammanlagt 104 kokböcker!

4 kommentarer:

Arina sa...

Hur går det bokköpet ihop med endast 3 böcker?

Olivia sa...

Tre böcker att läsa samtidigt, inte att köpa!

Arina sa...

Ja men kan du avhålla dig från att börja läsa dem då? Vindens skugga lånar jag förresten gärna vid tillfälle.

Olivia sa...

Det kan bli svårt, men just Vindens skugga till exempel är en sådan där bok som jag vill läsa någon gång, men inte just nu. Du får gärna låna den.