Sidor

2008-05-13

Rasmus Nalle

Det här är en efterlysning. Jag har nästan alla seriealbumen med Rasmus Nalle, men saknar några. Om det finns någon där ute som har dem och vill tjäna en slant, så är jag beredd att betala åtminstone en hundralapp per styck. Dessa är det jag saknar:

11. Rasmus Nalle runt jorden

35. Rasmus Nalle får upp farten

37. Rasmus Nalle firar jul
(tydligen ganska ny, från 1990 - inte lika viktig som de andra två)

Jag tycker faktiskt fortfarande om att läsa Rasmus Nalle, och det retar mig något alldeles oerhört att min samling inte är komplett.

Uppdatering juni 2008: Nu har jag köpt Rasmus Nalle firar jul. På Tradera för 20 kr.

Uppdatering oktober 2008: Har även införskaffat Rasmus Nalle runt jorden. Men det var ritat i den, så jag ser mig om efter ett bättre exemplar.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Men vad jag gillade Rasmus Nalle när jag var liten!

Det kan finnas några kvar hemma hos föräldrarna, ska kika nästa gång jag är där.

Olivia sa...

Oj, tack det vore snällt!