Sidor

2008-12-08

Jag är på julhumör!

Om det bara kunde börja snöa också, det vore trevligt.

Igår var jag nere i källaren och letade efter julpynt. Vilket inte var helt lätt. Så här ser det ut i mitt förråd:

Men jag hittade allt till slut, trots att det var uppdelat i en stor låda, två papperskassar och en liten låda (för julkrubban). Nu kanske någon frågar sig varför en inbiten ateist som Olivia har en julkrubba. Det har jag inget bra svar på egentligen. Jag fick mormors julkrubba för ett par år sedan, och jag har alltid älskat miniatyrvärldar, så jag har den alltid framme till jul. Men jag brukar låta herden bli skrämd av en robot i stället för en ängel...

Det vore ännu värre att leta fram en bok i den där röran, särskilt som jag tror att boklådorna är längst in, och underst. Dessutom vet jag inte ens vilka böcker som ligger i lådorna.

3 kommentarer:

Arina sa...

Jag vill komma och se! Du får helt enkelt ha kvar allt pynt till jag har tid att komma och hälsa på.

Arina sa...

Julig och fin blogg ferresten. Önskar att jag vågade ge mig på att mixtra med min layout också.

Olivia sa...

Jag har inte pyntat färdigt än, jag har än så länge bara sorterat allt pynt och lagt i en stor låda. Men när jag väl är klar planerar jag att ha de pyntat åtminstone januari ut.

Jag är väldigt nöjd med jullayouten på bloggen. Jag tycker inte att du ska vara rädd att mixtra med utseendet på din. Men ett tips är att du skaffar en testblogg, som du kan mixtra vilt med utan att vara rädd för komplikationer.