Sidor

2008-11-30

Uppdatering

Det går fortfarande segt med läsningen, men igår låg jag faktiskt och läste till tre på natten. Jag fick för mig att ta upp Jonathan Strouds The Golem's eye igen. Jag började läsa den för ett par år sedan, men min vana trogen började jag på någon annan bok och glömde bort den. Den är i vilket fall som helst riktigt bra, så jag läser nog ut den inom en vecka.

För övrigt har det inte hänt något nytt värt att blogga om. Jag har letat upp min gamla Dreamcast och spelar om Shenmue för kanske fjärde gången. Ett av de bästa spelen någonsin, om man frågar mig. Fast Shenmue II är bättre.

3 kommentarer:

Arina sa...

Kul att du läser den. Hoppas du når hela vägen den här gången och fortsätter med Ptolemy's Gate av bara farten. Jag vill ha någon att prata om dem med.

Olivia sa...

Jag lånar gärna Ptolemy's gate av dig, jag har inte råd att köpa den just nu. Ska du förresten in till Lysekil någon gång innan jul?

Arina sa...

Jag kommer inte att ha några ärenden till Lysekil på mycket länge tyvärr. Hinner nog inte innan jul, annars skulle jag gärna åka dit bara för att träffa dig.