Sidor

2007-12-27

Jättebra mobilkamera!

Julen är över, och jag har äntligen min lägenhet för mig själv. Men någon läsning har det inte blivit av, idag var jag ute och reashoppade. Det blev mest kläder: två tunikor, en blus och en kofta eller vad man nu ska kalla det. På Gallerix köpte jag två muggar, som det inte var rea på men som jag ändå ville ha. En med Modesty Blaise och en med Homer Simpson. En dagbok köpte jag också, och fick 25 kr rabatt på den eftersom jag klagade över att den såg lite smutsig ut.

Böcker blev det förstås inte, jag väntar till bokrean. Fast i fantasyhyllan på Akademibokhandeln hittade jag en bok som såg bra ut. För att spara tid fotograferade jag omslaget med mobilen i stället för att skriva ner titel och författare. Nu kom jag visserligen på att det var "The Risen Empire" av Scott Westerfeld, men inte var det tack vare fotot:

Inga kommentarer: