Sidor

2008-04-18

Jag lever!

Jag har inte gett upp bloggningen eller hamnat i diabeteskoma. Det har bara varit så mycket att tänka på det senaste så jag har inte riktigt orkat med bloggen. Tydligen så var det inte nog med att jag har fått diabetes, jag har tydligen en massa konstiga förhöjda värden på det ena och det andra. Var på vårdcentralen i måndags och lämnade ifrån mig nio provrör med blod. Hoppas att de inte hittar något allvarligt. Jag är livrädd att de ska hitta något som indikerar att jag har cancer eller värre.

Jag har inte läst ut några böcker heller, så jag har inte haft något att skriva om. Jag har kommit halvvägs in i boken Svärmen av Frank Schätzing. Det är en nästan tusen sidor lång thriller där havets djur helt plötsligt börjar bete sig underligt och attackerar människor (och på lite mer sofistikerade sätt t.e.x. ser till att en gigantisk tsunami drabbar länderna kring nordsjön). Man anar att en utomjordisk intelligens ligger bakom det hela. Den är faktiskt ganska bra än så länge, men så älskar jag allt som har med havet att göra.

Inga kommentarer: