Sidor

2008-11-22

Hurra, det snöar!

Nu är det verkligen dags för min deppiga period att gå över. Jag har legat och sovit hela dagarna, och varit uppe hela nätterna och sett på tv alternativt spelat spelet Farm Frenzy 2 på datorn. Det hela började med att jag blev arbetslös samt fick ett smärtsamt nageltrång, som i kombination med det regniga vädret gav en sängliggande och patetisk Olivia som mest har tyckt synd om sig själv i stället för att göra något vettigt. Nu är jag förvisso fortfarande arbetslös, men nageltrånget har gått över och det snöar ute. Dessutom får jag resten av mina möbler imorgon, det ska bli skönt att kunna ligga i en soffa och läsa, jag är lite trött på att hela tiden vistas i sängen.

Två böcker har jag tagit mig igenom, trots depp, först Stephenie Meyers När jag hör din röst, som var ännu sämre än den första boken men som började bli bra fram mot slutet så jag måste naturligtvis läsa nästa bok också.

Den andra är No och jag av Delphine De Vigan. Den får ett eget litet inlägg strax.

Inga kommentarer: