Sidor

2008-11-26

Möbler

Jag har inte läst så mycket de senaste dagarna, för jag har äntligen fått resten av mina möbler. Nu börjar lägenheten kännas hemtrevlig, och det är faktiskt första gången någonsin som jag har haft en hemtrevlig lägenhet. Jag har aldrig förr velat köpa saker till mina lägenheter, känt mig sugen på att måla om och piffa upp, men det gör jag här. Jag ska lägga upp några foton när jag har fått ordning på allt.

De möblerna jag fick nu är de som blev över när mormor flyttade till ålderdomshemmet. Det är bland annat en otroligt skön och snygg soffa (som visserligen är nästan lika stor som hela lägenheten, men det gör inte så mycket). Det värsta med att ha en så skön soffa är att jag nu har blivit något av en soffpotatis. En tv-tittande sådan. Jag har inte riktigt haft lust att läsa.

Inga kommentarer: