Sidor

2008-03-19

Bokhyllestädning

Vad som började med att jag ville ha alla Harry Potter-böckerna på samma hylla slutade med en tre timmar lång omorganisering i mina bokhyllor. Jag lade inte direkt ner min själ i det hela, eftersom jag ändå ska flytta snart, men lite mer ordning är det.






















Bokhyllan med skor längst ner är min nyaste bokhylla. När jag har flyttat ska jag ha böcker även på nedersta hyllplanet. Ovanpå bokhyllan ligger böcker som jag har lånat, både från bibliotek och vänner.

2 kommentarer:

Arina sa...

Är det där de är! Jag känner faktiskt igen några av mina böcker. JAg vill också ha fler bokhyllor. om inte du hade lånat böcker av mig skulle jag behöva börja stapla dem på golvet nu.

Olivia sa...

Tur att du inte tar ut någon övertidsavgift, som biblioteken. Jag har haft en del av böckerna i typ fem år nu...