Sidor

2009-01-11

En sån fadäs

Jag kom helt plötsligt på att jag aldrig läste ut Perdido Street Station. Jag som var så säker på att jag hade läst den, men den finns inte med bland mina minirecensioner som jag har skrivit om varje bok jag har läst sedan 2001.

Jag tror helt enkelt att det var så att jag var tvungen att lämna tillbaka den till biblioteket när jag bara hade ett par kapitel kvar. I vilket fall som helst, eftersom jag tyckte så bra om den har jag beställt den från Adlibris så att jag ska kunna avsluta den. Jag tror nog att jag ska börja om från början, trots att det är en rätt mastig bok.

4 kommentarer:

Arina sa...

Gissa vem som vill låna.

Vad hände med det rosa? Det var ju fint ju

Olivia sa...

Naturligtvis får du låna!

Jag gillade också det rosa, men kom fram till att jag vill ge ett lite mer seriöst intryck.

Magnus Edlund sa...

Jag fattar inte att du kunde lämna tillbaka den innan du läst klart. Lite förseningsavgifter är väl inte så farligt? ;)

Olivia sa...

5 kronor per dag kan bli rätt mycket, särskilt om man har många böcker hemma...