Sidor

2009-01-15

My english bookshelf

När jag fick min nya bokhylla (mormors, som hon inte fick plats med på ålderdomshemmet) så bestämde jag mig för att ha mina engelskspråkiga böcker i den. Jag är inte riktigt färdig med sorteringen än, och jag har fler böcker än så på engelska - de flesta utlånade.

Det blev ändå rätt fint tycker jag, och när min systers amerikanska flickvän (eller fästmö rättare sagt) var och hälsade på nyligen var det lätt för henne att kolla igenom åtminstone en av mina bokhyllor utan att känna sig förvirrad.

3 kommentarer:

Arina sa...

Det ser väldigt fint ut men kan nog bli lite trångt när du får tillbaka alla Connolly av mig.

snowflake sa...

Ser jag rätt i att det är några Orson Scott Card på nedersta hyllan? Harry Potter känner jag i alla fall bergsäkert igen. :-)

Olivia sa...

Arina: Det är en hyllrad till längst ner, som jag har annat i just nu.

Snowflake: En Card längst ner. Harry Potter hade du rätt i, de är svåra att ta miste på (trots att jag av någon anledning har dem i omvänd ordning).