Sidor

2008-10-22

Diverse

Det blir inget mer jobb, i alla fall inte på det stället jag har varit nu. Det är mitt eget val, jag stod helt enkelt inte ut med all rök jag fick i mig. Personen i fråga rökte som en skorsten. Så nu är jag arbetslös igen. Tid över för mer läsning kanske.

Snart har jag läst ut The Alchemy of stone. Den kommer att få lite blandad kritik, men det drar mest åt det negativa hållet tyvärr.

Jag segar mig också igenom The Terror, som är bra än så länge men jag hade ett långt uppehåll när jag kom in i min franska fas, och nu är det svårt att ta upp tråden igen.

På biblioteket ligger Svartkrut och eld och väntar på mig.

2 kommentarer:

Arina sa...

Set är förståndigt att inte stanna på ett jobb där man blir förgiftad

Olivia sa...

Ja, fast nu har jag dumt nog tackat ja till att jobba både imorgon, på söndag och på måndag. Får se till att andas så lite som möjligt...