Sidor

2008-10-03

Det ena med det andra

För tillfället har jag ingen internetuppkoppling, så jag kan inte uppdatera bloggen så ofta. Men även om det blir glest mellan inläggen, så betyder inte det att jag har slutat skriva. Så fort min ekonomi har stabiliserats något ska jag skaffa bredband.

Läste igår ut Människohamn av John Ajvide Lindqvist. Den var mycket bra, men jag tänker inte skriva någon recension, eftersom nätet redan flödar över av dem (recensioner alltså). Men jag kan inte låta bli att påpeka att det enda dåliga med den var att den utspelade sig i "fel" skärgård. Som en äkta bohusläning förnekar jag Stockholms skärgårds blotta existens.

5 kommentarer:

Lucia Olazabal sa...

gracias por el comment!

Olivia sa...

¿Qué comentario? No he leído tu blog. Yo no soy tan bueno en español.

Maria sa...

Åh, Människohamn är så bra. :D

Olivia sa...

Ja, det är den verkligen!

Annika sa...

Komiskt. Jag som vill läsa den mycket för att den just skildrar Roslagens skärgård.