Sidor

2008-02-11

Fortfarande segt

"Veckans boktips" var en dålig idé, så jag slutar med det. Jag lägger in ett boktips då och då när jag känner för det istället.

De senaste dagarna har jag sysslat med allt utom att läsa. Helt plötsligt har det varit väldigt angeläget att pyssla om min "fluff Friend" på Facebook, ladda ner en massa kinesisk musik samt greja med Photoshop. Och när datorn har trilskats så har jag varken läst eller städat, som jag borde. Utan sovit. Jag vet inte riktigt vad som är på gång. Det enda jag har läst den här veckan är de två första kapitlen i Storm Front, den första delen i serien "The Dresden files" av Jim Butcher. Den boken har jag på mobiltelefonen. Jag har vant mig vid att läsa på den lilla skärmen nu, det känns rätt bra faktiskt. Och boken är också bra än så länge.

Nu ska jag se senaste avsnittet av Torchwood, bästa tv-serien just nu.

1 kommentar:

Arina sa...

Det är nog ett bra beslut. Det skall vara roligt att blogga. Ser fram emot nästa inlägg.